Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe GIRLING do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX
 Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6109399
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6109399
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  SKODA
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]:  56,8
Długość [mm]:  84,8
Grubość [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

O klockach hamulcowych Girling

Klocki hamulcowe Girling charakteryzują się tym, że są projektowane w taki sposób, aby ich parametry były zgodne z fabrycznymi częściami, które montowane są w nowych samochodach opuszczających fabrykę. Girling zwraca szczególną uwagę na wysoką jakość materiałów, z których wykonane są klocki hamulcowe ze względu na ekologię, ochronę tarcz hamulcowych i redukcję pisków. Części te pokrywane są warstwą specjalnego lakieru, który ma właściwości antykorozyjne, a także zapewnia wytrzymałe ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze