Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy MAXGEAR do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07)

Mechanizm różnicowy VAICO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) VAICO
Mechanizm różnicowy CORTECO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) CORTECO
Mechanizm różnicowy VIKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) VIKA
Mechanizm różnicowy ELRING Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) ELRING
Mechanizm różnicowy JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) JP GROUP
Mechanizm różnicowy AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) AKRON-MALÒ
Mechanizm różnicowy BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Mechanizm różnicowy BORSEHUNG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) BORSEHUNG
Mechanizm różnicowy BUGIAD Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) BUGIAD
Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy GOETZE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) GOETZE
Mechanizm różnicowy KRAFT AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Mechanizm różnicowy MAXGEAR Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) MAXGEAR
Mechanizm różnicowy OEM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) PAYEN
Mechanizm różnicowy SWAG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) SWAG
Mechanizm różnicowy TOPRAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) TOPRAN
Mechanizm różnicowy TRISCAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1998.07 - 2000.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11)
Kod produktu:
26-1434
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1434
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Z pokrywą obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Rodzaj napędu:  Napęd na 4 koła
Kształt:  Cylindryczny
Ograniczenia producenta:  HALDEX Gen. I
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze