Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy EUROL do Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy MOTUL Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) MOTUL
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy SWAG Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) SWAG
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) MAXGEAR
Płyn chłodniczy VALEO Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) VALEO
Płyn chłodniczy CASTROL Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) CASTROL
Płyn chłodniczy EUROL Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) EUROL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MEYLE Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) MEYLE
Płyn chłodniczy RAVENOL Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy VAICO Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) VAICO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) VALVOLINE
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro coupe 272KM, 200kW, olej napędowy (2017.02 - 2017.12) VOLKSWAGEN
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E504149
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E504149
Jednostka:
szt
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 J (G13)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze