Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy PETROFF do Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03)

Płyn chłodniczy IPARTS Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) IPARTS
Płyn chłodniczy BORYGO Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) BORYGO
Płyn chłodniczy K2 Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) K2
Płyn chłodniczy PRESTONE Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) PRESTONE
Płyn chłodniczy VALEO Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) VALEO
Płyn chłodniczy ACKOJA Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) ACKOJA
Płyn chłodniczy AISIN Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) AISIN
Płyn chłodniczy COMMA Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) COMMA
Płyn chłodniczy EUROL Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) FUCHS
Płyn chłodniczy KAGER Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) KAGER
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MAGNETI MARELLI Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) MAGNETI MARELLI
Płyn chłodniczy PETROFF Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1986.08 - 1989.03) PETROFF
Producent:PETROFF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PETROFF
0 (0)
Kod produktu:
PLYN-EUK1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PETROFF
Kod:
PLYN-EUK1
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze