Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04)

Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) CORTECO
Silnik KAMOKA Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) KAMOKA
Silnik GATES Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) ELRING
Silnik EUROL Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) FAE
Silnik FLENNOR Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) HART
Silnik INA Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) METELLI
Silnik MISFAT Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) NPS
Silnik OEM Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) RUVILLE
Silnik SKF Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) SKF
Silnik TRISCAN Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) UFI
Silnik VEYANCE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) VEYANCE
Producent:PURFLUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
L108
dostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
L108
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna [mm]:  27
Wysokość [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze