Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07)

Silnik BOSCH Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) BOSCH
Silnik CORTECO Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) METELLI
Silnik MISFAT Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) NPS
Silnik OEM Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) OEM
Silnik RUVILLE Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) RUVILLE
Silnik SWAG Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) UFI
Silnik VALEO Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VEYANCE
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
096.091
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
096.091
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze