Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) SWAG
Silnik CORTECO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FAE
Silnik FLENNOR Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) LIQUI MOLY
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) NPS
Silnik OEM Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) RUVILLE
Silnik TRISCAN Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) UFI
Silnik VALEO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) VEYANCE
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
30 92 9318
dostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 92 9318
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Oznaczenie koloru: Szary
Długożć żruby pod główką [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0,03
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze sprężyną trzymającą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
99 13 3156
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 13 3156
Jednostka:
sztuka
Wykonanie łańcucha: Duplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: D67ZN
Ilość ogniw łańcucha: 70
Ciężar [kg]: 0,450
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 333,00 zł
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze