Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALEO do Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12)

Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) SWAG
Silnik CORTECO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FAE
Silnik FLENNOR Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) LIQUI MOLY
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) NPS
Silnik OEM Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) RUVILLE
Silnik TRISCAN Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) UFI
Silnik VALEO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) VEYANCE
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
247097
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
247097
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Dolot - sr. [mm]:  8
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze