Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02)

Silnik CORTECO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) CORTECO
Silnik FA1 Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) FA1
Silnik FILTRON Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) FILTRON
Silnik KNECHT Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) KNECHT
Silnik MAHLE Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MAHLE
Silnik VAICO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) VALEO
Silnik CHAMPION Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) CHAMPION
Silnik IPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) IPARTS
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MULLER FILTER
Silnik ACKOJA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ACKOJA
Silnik AJUSA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) BGA
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) BORG & BECK
Silnik BOSCH Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) BOSCH
Silnik CLEAN FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) EUROREPAR
Silnik FACET Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) FLENNOR
Silnik FRAM Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) FRAM
Silnik GATES Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) GATES
Silnik GOETZE Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) GOETZE
Silnik HART Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) HART
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) HOFFER
Silnik INA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) INA
Silnik INTERVALVES Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) INTERVALVES
Silnik JP GROUP Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) K&N FILTERS
Silnik KW Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) KW
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) MISFAT
Silnik NPS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) NPS
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) SOFIMA
Silnik SWAG Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) SWAG
Silnik TRICLO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) UFI
Silnik VEMO Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) VEMO
Silnik VEYANCE Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1500 coupe 60KM, 44kW, benzyna (1968.12 - 1974.02) WIX FILTERS
Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-0810
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0810
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliamid 6.6
Grubość [mm]:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Ciężar [kg]:  0,0001
Lokalizacja w aucie:  Miska olejowa
Wysokość opakowania [cm]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-0438
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0438
Jednostka:
szt
Powierzchnia:  Naoliwione
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  16,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Wymiar gwintu:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  13
Długość gwintu [mm]:  16
Skok gwintu [mm]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,035
Szerokość opakowania [cm]:  2,1
Wysokość opakowania [cm]:  1,65
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0102
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0102
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Wysokość [mm]:  95
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,9
Ciężar [kg]:  0,457
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  10,5
Głębokość opakowania [cm]:  10
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V95-0088
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V95-0088
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze