Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRI do Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) MAHLE
Silnik KNECHT Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) IPARTS
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GATES
Silnik FAST Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAST
Silnik OEM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik AMC Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) AMC
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DRI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NK
Silnik TMI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
717730321
niedostępny
Kaucja: 149,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
717730321
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
766,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 149,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze