Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) BOSCH
Silnik REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) REINZ
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KNECHT Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) IPARTS
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GATES
Silnik FAST Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAST
Silnik OEM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik AMC Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) AMC
Silnik COOPERS FIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DRI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NK
Silnik TMI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:EUROREPAR

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613444880
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1613444880
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Ilość części [-częściowy]:  2
Urządzenia napędzane:  Zawiera rolkę napinającą
Liczba pasków:  1
Długość 1 [mm]:  975
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1680233480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1680233480
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  96
Średnica wewnętrzna [mm]:  25,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  70,5
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1612162280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1612162280
Materiał:  Guma
Długość [mm]:  963
Szerokość [mm]:  21,4
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,098
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1612162580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1612162580
Materiał:  Guma
Długość [mm]:  802
Szerokość [mm]:  21,4
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,082
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1611156380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1611156380
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Kształt:  Cylindryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez filtra wstępnego
Wysokość [mm]:  211
Średnica wewnętrzna [mm]:  70
Średnica zewnętrzna [mm]:  156,5
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1616161680
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1616161680
Ilość żeber:  6
Ilość części [-częściowy]:  3
Urządzenia napędzane:  Z rolka kierunkową
Urządzenia napędzane:  Zawiera rolkę napinającą
Liczba pasków:  1
Ciężar [kg]:  0,925
Długość 1 [mm]:  802
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635044580
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635044580
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Długość [mm]:  805
Szerokość [mm]:  21,36
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,085
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E149233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E149233
Wysokość [mm]:  99
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość 1 [mm]:  82
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25,55
Średnica 4 [mm]:  10,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  71,88
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze