Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE ENGINE do Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) MAHLE
Silnik KNECHT Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) IPARTS
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GATES
Silnik FAST Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAST
Silnik OEM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik AMC Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) AMC
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DRI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NK
Silnik TMI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:GOETZE ENGINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-452400-00
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-452400-00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  73,50
Numer komponentu:  1.95mm 026 P F12/F14
Numer komponentu:  2.0mm 007 CK KV4
Numer komponentu:  2.0mm 231 Cr KV1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-452407-00
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-452407-00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  74,00
Numer komponentu:  1.95mm 026 P F12/F14
Numer komponentu:  2.0mm 007 CK KV4
Numer komponentu:  2.0mm 231 Cr KV1
Nadwymiar [mm]:  0,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze