Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NISSENS do Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) BOSCH
Silnik REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) REINZ
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KNECHT Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) IPARTS
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GATES
Silnik FAST Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAST
Silnik OEM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik AMC Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) AMC
Silnik COOPERS FIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DRI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NK
Silnik TMI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:NISSENS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
90717
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
90717
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Materiał:  Aluminium
Wersja:  15 LAYER
Głębokość sieci [mm]:  50
Szerokość sieci [mm]:  62
Długość sieci [mm]:  94
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935150
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935150
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
264,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
4.7 (7 ocen)
Kod produktu:
96251
dostępny
4.7 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
96251
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Długość sieci [mm]:  336
Szerokość sieci [mm]:  157
Głębokość sieci [mm]:  62
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze