Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10)

Silnik FILTRON Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) FILTRON
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) MANN-FILTER
Silnik ELRING Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) ELRING
Silnik KNECHT Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) KNECHT
Silnik UFI Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) UFI
Silnik VAICO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) VAICO
Silnik AE Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) AE
Silnik AJUSA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) AMC
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) BORG & BECK
Silnik BOSCH Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) BOSCH
Silnik CHAMPION Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) CONTITECH
Silnik CORTECO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) CORTECO
Silnik DYS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) DYS
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) FLENNOR
Silnik GATES Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) GLASER
Silnik GLYCO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) HART
Silnik IPARTS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) IPARTS
Silnik IPSA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) IPSA
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) JP GROUP
Silnik KAWE Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik KS TOOLS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) KS TOOLS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) MAXGEAR
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) NÜRAL
Silnik OPTIMA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) REINZ
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 68KM, 50kW, olej napędowy (1983.10 - 1986.10) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X1275
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X1275
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,096
Długość [mm]:  1275
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X930
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X930
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,073
Długość [mm]:  930
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT512
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT512
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  130
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,2
Szerokość [mm]:  25,4
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
CONTITECH
5.0 (27 ocen)
Kod produktu:
CT512K1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT512K1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  26,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Ciężar [kg]:  0,9
Ilość zębów:  130
Szerokość [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze