Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04)

Silnik ELRING Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) ELRING
Silnik AJUSA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) AJUSA
Silnik FA1 Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) FA1
Silnik INA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) INA
Silnik VAICO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) VAICO
Silnik FAI AUTOPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) FAI AUTOPARTS
Silnik PAYEN Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) PAYEN
Silnik ACKOJA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) ACKOJA
Silnik AE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) AKRON-MALÒ
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) BORG & BECK
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) ELWIS ROYAL
Silnik FILTRON Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) FILTRON
Silnik GLYCO Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) GOETZE
Silnik HEPU Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) INTERVALVES
Silnik IPD Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) IPD
Silnik IPSA Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) IPSA
Silnik KING Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) KING
Silnik LUCAS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) MULLER FILTER
Silnik NPS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) NPS
Silnik OPTIMAL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) RUVILLE
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik WIX FILTERS Lotus EXIGE (SCC_) 1.8 S coupe 243KM, 179kW, benzyna (2008.01 - 2011.04) WIX FILTERS
Producent:ACKOJA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0256
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0256
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: alternator
Średnica otworu [mm]:  10
Ciężar [kg]:  0,53
Szerokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0615
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0615
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  18,5
Głębokość opakowania [cm]:  6
Szerokość opakowania [cm]:  6
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Ilość biegunów:  2
Ciężar [kg]:  0,2393
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
544,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze