Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik STONE-JAPAN do Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie)

Silnik ELRING Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) CORTECO
Silnik METZGER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) METZGER
Silnik FILTRON Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ACKOJA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ACKOJA
Silnik MAXGEAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AJUSA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik REINZ Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) REINZ
Silnik ASHIKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CHAMPION Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik EPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) EPS
Silnik FACET Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FEBEST
Silnik KAMOKA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik SKF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SKF
Silnik VALEO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) VALEO
Silnik AMC FILTER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AMC Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) AMC
Silnik ASUMI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ASUMI
Silnik BORG & BECK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) DOKUJI
Silnik DRIVE + Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik EXEDY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) EXEDY
Silnik FRAM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GATES
Silnik GK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HOFFER
Silnik IJS GROUP Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KING
Silnik KNECHT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) KW
Silnik MAGNETI MARELLI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) METELLI
Silnik MEYLE Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OSK Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) OSK
Silnik OYODO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) OYODO
Silnik PAYEN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:STONE-JAPAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
STONE-JAPAN
0 (0)
Kod produktu:
A7-06009N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A7-06009N
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
STONE-JAPAN
0 (0)
Kod produktu:
A6-06009N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A6-06009N
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  0,8
Szerokość [mm]:  84
Długość [mm]:  90
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
STONE-JAPAN
0 (0)
Kod produktu:
A8-06016N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A8-06016N
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  195
Długość [mm]:  555
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
STONE-JAPAN
0 (0)
Kod produktu:
A9-00187N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A9-00187N
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  90,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  114
Szerokość [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
STONE-JAPAN
0 (0)
Kod produktu:
A5-06008N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A5-06008N
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  90
Długość [mm]:  443
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze