Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE ENGINE do Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02)

Silnik GATES Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) GATES
Silnik HART Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) HART
Silnik AJUSA Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) AJUSA
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) AMC FILTER
Silnik AMC Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) AMC
Silnik ERISTIC Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) ERISTIC
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) GOETZE
Silnik INA Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) INA
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) NPS
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) TRISCAN
Producent:GOETZE ENGINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-295200-00
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-295200-00
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  94,00
Numer komponentu:  2.5mm 005 P GOE13
Numer komponentu:  3.0mm 001IF CR P KV1
Numer komponentu:  3.0mm 231 CR P GOE13
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze