Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12)

Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) BOSCH
Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GATES
Silnik ACKOJA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ACKOJA
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik AE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AE
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AMC FILTER
Silnik ELRING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ELRING
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) HART
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPARTS
Silnik IPSA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPSA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NE
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NPS
Silnik NÜRAL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NÜRAL
Silnik OEM Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) OEM
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) TRISCAN
Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 615
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 615
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  950
Szerokość [mm]:  13
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 661
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 661
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1150
Szerokość [mm]:  13
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 620
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 620
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1250
Szerokość [mm]:  13
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
0 451 103 357
dostępny
4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 357
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  121
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Średnica 1 [mm]:  62
Ilość:  1
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34)
Kod produktu:
1 457 433 097
dostępny
4.7 (34)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 433 097
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  255
Szerokość [mm]:  126
Wysokość [mm]:  44,5
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze