Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12)

Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) BOSCH
Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GATES
Silnik ACKOJA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ACKOJA
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) MAHLE
Silnik AE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AE
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AMC FILTER
Silnik ELRING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ELRING
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) HART
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPARTS
Silnik IPSA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPSA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NE
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NPS
Silnik NÜRAL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NÜRAL
Silnik OEM Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) OEM
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) TRISCAN
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
021.080
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
021.080
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,4
Wysokość [mm]:  14,2
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
247.380
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.380
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
247.370
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.370
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  58
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze