Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12)

Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) BOSCH
Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GATES
Silnik ACKOJA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ACKOJA
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik AE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AE
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AMC FILTER
Silnik ELRING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ELRING
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) HART
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPARTS
Silnik IPSA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPSA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NE
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NPS
Silnik NÜRAL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NÜRAL
Silnik OEM Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) OEM
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) TRISCAN
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
338 034
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 034
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1145
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
334 200
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 200
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1250
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
305 709
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 709
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  950
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze