Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GATES do Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12)

Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) BOSCH
Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GATES
Silnik ACKOJA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ACKOJA
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) MAHLE
Silnik AE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AE
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) AMC FILTER
Silnik ELRING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) ELRING
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) HART
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPARTS
Silnik IPSA Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) IPSA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NE Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NE
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NPS
Silnik NÜRAL Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) NÜRAL
Silnik OEM Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) OEM
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Hardtop (K260) 4.2 D samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1997.12) TRISCAN
Producent:GATES

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6468MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6468MC
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  950
Długość zewnętrzna [mm]:  965
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6476MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6476MC
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  1150
Długość zewnętrzna [mm]:  1165
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6480MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6480MC
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  1250
Długość zewnętrzna [mm]:  1265
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze