Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04)

Silnik FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) SWAG
Silnik GATES Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) GATES
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) BLUE PRINT
Silnik HART Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) HART
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) AMC FILTER
Silnik BOSCH Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) BOSCH
Silnik COMLINE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) COMLINE
Silnik DJ PARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) DJ PARTS
Silnik EUROL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) EUROL
Silnik FILTRON Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) FILTRON
Silnik INA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) INA
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) IPARTS
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) KAVO PARTS
Silnik LUCAS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, olej napędowy (1989.03 - 1998.04) WIX FILTERS
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100032
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100032
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00 (97)
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg API:  SJ
Specyfikacja wg ACEA:  A2/B2
Specyfikacja wg ACEA:  E2
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CG-4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Zalecenie producenta oleju:  Mack EO/L
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Zalecenie producenta oleju:  MTU type 2
Klasa lepkości wg SAE:  10W-30
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VDS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze