Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KNECHT
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Silnik REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Silnik CONTITECH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTITECH
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAST
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PURFLUX
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AJUSA
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA
Silnik FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRECCIA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HENGST FILTER
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) INA
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLYCO
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PIERBURG
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Silnik ACKOJA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AE
Silnik AKS DASIS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKS DASIS
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AMC
Silnik AS-PL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AS-PL
Silnik AUTLOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTLOG
Silnik BANDO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BANDO
Silnik BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Silnik BLIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BLIC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRIVE +
Silnik DT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DT
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Silnik FAST GENUINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAM
Silnik FRIGAIR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRIGAIR
Silnik GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE
Silnik GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Silnik JOHNS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JOHNS
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JPN
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KING
Silnik KLOKKERHOLM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KLOKKERHOLM
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Silnik LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LPR
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MISFAT
Silnik MOBILETRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOBILETRON
Silnik MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PAYEN
Silnik POLCAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) POLCAR
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RAVENOL
Silnik SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SAMKO
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKV GERMANY
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAN WEZEL
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:ERA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
330010
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
330010
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  circuit N.C.
Gwintowana złączka:  M16 x 1,5
Cisnienie załączania [bar]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
770034
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
770034
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,2
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość połączeń:  2
Wydatek [l/h]:  70
Ciężar [kg]:  0,54
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
2.3 (3)
Kod produktu:
550004
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
2.3 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
550004
Jednostka:
szt
Kolor:  Pomarańczowy
Długość kabli:  310
Ciężar [kg]:  0,048
Ilość połączeń:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
ERA
0 (0)
Kod produktu:
770034A
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
770034A
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,2
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość połączeń:  2
Wydatek [l/h]:  70
Ciężar [kg]:  0,54
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze