Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04)

Silnik CORTECO Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) CORTECO
Silnik AJUSA Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) DAYCO
Silnik EUROREPAR Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) EUROREPAR
Silnik GLASER Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) GLASER
Silnik GLYCO Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) GLYCO
Silnik HUTCHINSON Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) HUTCHINSON
Silnik IPSA Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) IPSA
Silnik LIQUI MOLY Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) LIQUI MOLY
Silnik MISFAT Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) NPS
Silnik PAYEN Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) PURFLUX
Silnik SEIM Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) SEIM
Silnik TRISCAN Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) TRISCAN
Silnik VALEO Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Renault 4 (112_) 0.7 liftback 20KM, 15kW, benzyna (1962.04 - 1971.04) VICTOR REINZ
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze