Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAST do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08)

Silnik ELRING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) ELRING
Silnik FILTRON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MANN-FILTER
Silnik TOPRAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TOPRAN
Silnik FA1 Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FA1
Silnik KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KAMOKA
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBEST
Silnik CHAMPION Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) CHAMPION
Silnik MAHLE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KNECHT
Silnik SWAG Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SWAG
Silnik FAST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FAST
Silnik BOSCH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BOSCH
Silnik MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAXGEAR
Silnik PZL FILTERS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) PZL FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik GLYCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GLYCO
Silnik JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) JP GROUP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik AE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AE
Silnik AJUSA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BGA
Silnik BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) CORTECO
Silnik DOKUJI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) DYS
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FRAM
Silnik FRECCIA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FRECCIA
Silnik GATES Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) IJS GROUP
Silnik IPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) IPARTS
Silnik KS TOOLS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) KS TOOLS
Silnik NPS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) NPS
Silnik NTY Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) NTY
Silnik OEM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OEM
Silnik OPTIMA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) PURFLUX
Silnik QFIX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SASIC
Silnik SNR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SNR
Silnik TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) WIX FILTERS
Producent:FAST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT94722
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT94722
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Długość [mm]:  12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT38079
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT38079
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  54,5
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  61,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT52605
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT52605
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Dla numeru OE:  7700805123
Do 100 dni na zwrot
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze