Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie)

Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HART
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) METZGER
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N90288901
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N90288901
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,033
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Długość [mm]:  23,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  19
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze