Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLUE PRINT do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie)

Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) METZGER
Producent:BLUE PRINT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADV180106
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV180106
Jednostka:
szt
Jakosć/Klasa:  5.8
Długość [mm]:  23,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  19
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Powierzchnia:  Ocynkowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  16
Ciężar [kg]:  0,32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
5.0 (11)
Kod produktu:
ADV182118
dostępny
5.0 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV182118
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  79
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  3/4" - 16 UNF
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  72
Ciężar [kg]:  0,315
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
4.5 (22)
Kod produktu:
ADV182274
dostępny
4.5 (22)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV182274
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  206
Szerokość [mm]:  191,5
Wysokość [mm]:  35,5
Ciężar [kg]:  0,149
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze