Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie)

Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) METZGER
Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 977/1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 977/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  80
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  294,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4418
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4418
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  206
Ciężar netto [g]:  124,0
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze