Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie)

Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HART
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.6 SRE liftback 110KM, 81kW, benzyna (2020.07 - obecnie) METZGER
Producent:PURFLUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
LS969
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS969
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Wymiar gwintu:  3/4"-16F
Wysokość [mm]:  78
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
A1011
dostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A1011
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  200
Szerokość [mm]:  190
Wysokość [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze