Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia RAVENOL do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Układ Chłodzenia MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia DOLZ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:RAVENOL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1410125
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1410125
Cecha chemiczna:  Zawierający silikat
Dopuszczenie przez producenta:  VW G 12 TL 774-G
Specyfikacja:  MAN 324 Si-OAT
Specyfikacja:  MB 325.5
Specyfikacja:  Mopar 68163848AA
Specyfikacja:  Mopar 68163849AA
Specyfikacja:  Scania TB 1451
Specyfikacja:  VW G 012 A8G M1
Specyfikacja:  VW G 012 A8G M8
Specyfikacja:  VW G 012 A8G M9
Specyfikacja:  VW TL 774-G
Do 100 dni na zwrot
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1410126
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1410126
Specyfikacja:  MAN 324 Si-OAT
Specyfikacja:  MB 325.5
Specyfikacja:  Mopar 68163848AA
Specyfikacja:  Mopar 68163849AA
Specyfikacja:  Scania TB 1451
Specyfikacja:  VW G 012 A8G M1
Specyfikacja:  VW G 012 A8G M8
Specyfikacja:  VW G 012 A8G M9
Specyfikacja:  VW TL 774-G
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze