Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia AJUSA Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DOLZ Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia INA Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KW Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia LUCAS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Układ Chłodzenia METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORLEN Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SALERI SIL Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VALVOLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Bmw 3 (G20, G80, G28) M 340 i Mild-Hybrid xDrive sedan 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BWP3072
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWP3072
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze