Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia NRF do Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DAYCO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ET ENGINETEAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) ET ENGINETEAM
Układ Chłodzenia EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia ORLEN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia SALERI SIL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) TRISCAN
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
725297
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
725297
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  105
Rodzaj koprusu:  Z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze