Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia DAYCO do Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie)

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia AJUSA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DAYCO Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ET ENGINETEAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ET ENGINETEAM
Układ Chłodzenia FACET Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia INA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KW Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METZGER Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SWAG Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia VAICO Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 40 i Mild-Hybrid SUV 333KM, 245kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0)
Kod produktu:
DRC049
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DRC049
Cisnienie [bar]:  1,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze