Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12)

Układ Chłodzenia IPARTS Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) BORYGO
Układ Chłodzenia PRESTONE Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia MOTUL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MOTUL
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) VALEO
Układ Chłodzenia MAXGEAR Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MAXGEAR
Układ Chłodzenia TOTAL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) HEPU
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia BOSCH Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) BOSCH
Układ Chłodzenia WERTTEILE Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) WERTTEILE
Układ Chłodzenia NRF Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) NRF
Układ Chłodzenia VEMO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) VEMO
Układ Chłodzenia AISIN Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) AISIN
Układ Chłodzenia AMTRA Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) ATAS
Układ Chłodzenia CASTROL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) CASTROL
Układ Chłodzenia COMMA Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) COMMA
Układ Chłodzenia DR!VE+ Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) DR!VE+
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia ELF Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) ELF
Układ Chłodzenia EUROL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) EUROL
Układ Chłodzenia FUCHS Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) G4
Układ Chłodzenia GK Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) GK
Układ Chłodzenia GM Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) GM
Układ Chłodzenia GULF Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) GULF
Układ Chłodzenia HART Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) HART
Układ Chłodzenia HOFFER Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) HOFFER
Układ Chłodzenia KAGER Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) KAGER
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia MEYLE Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MEYLE
Układ Chłodzenia MOBIL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) MOBIL
Układ Chłodzenia NISSENS Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) NISSENS
Układ Chłodzenia OEM Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) OEM
Układ Chłodzenia ORGANIKA Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETROFF Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) PETROFF
Układ Chłodzenia PETRYGO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) PETRYGO
Układ Chłodzenia RAVENOL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) RAVENOL
Układ Chłodzenia SHELL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) SHELL
Układ Chłodzenia SIDAT Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) SIDAT
Układ Chłodzenia SPECOL Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) SPECOL
Układ Chłodzenia TEXACO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) TEXACO
Układ Chłodzenia VACARO Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Ferrari 5__ MARANELLO 550 coupe 486KM, 357kW, benzyna (1996.04 - 2001.12) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0073
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0073
Jednostka:
szt
Kolor:  Niebieski
Specyfikacja:  G11 (-35°C)
Specyfikacja:  G11 (-35�C)
Temperatura robocza do [°C]:  -35
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0054
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0054
Jednostka:
szt
Kolor:  Fioletowy
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  G13
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0075
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0075
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Niebieski
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  G 11 BASF
Specyfikacja:  Deutz DQC CA-14
Specyfikacja:  Fiat 9.55523
Specyfikacja:  Chrysler MS-7170
Specyfikacja:  Iveco 18-1830
Specyfikacja:  Ford ESD-M97B49-A
Specyfikacja:  Opel/GM GME L1301
Specyfikacja:  VW TL-774 C
Temperatura robocza do [°C]:  -35
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
36-0077
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0077
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Antifreeze
Pojemność [litr]:  20
Temperatura robocza do [°C]:  -35
Kolor:  Niebieski
Do 100 dni na zwrot
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
18-0274
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
18-0274
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie znamionowe:  12
Ciśnienie pracy [bar]:  0,1
Wydatek [l/h]:  850
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze