Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS do Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAXGEAR
Układ Chłodzenia GATES Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GATES
Układ Chłodzenia NTY Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) NTY
Układ Chłodzenia ABAKUS Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ABAKUS
Układ Chłodzenia JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) JP GROUP
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia AISIN Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DIEDERICHS Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DIEDERICHS
Układ Chłodzenia DOLZ Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia ERA Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) ERA
Układ Chłodzenia FAE Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) FAE
Układ Chłodzenia GK Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) GK
Układ Chłodzenia HEPU Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) HOFFER
Układ Chłodzenia KAMOKA Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) KAMOKA
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MAPCO
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METZGER Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) MOTORAD
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SASIC
Układ Chłodzenia SIDAT Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) SIDAT
Układ Chłodzenia VALEO Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) VEMO
Układ Chłodzenia WAHLER Ford CAPRI II (GECP) 3.0 coupe 138KM, 101kW, benzyna (1974.02 - 1977.12) WAHLER
Producent:AVA COOLING SYSTEMS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AVA COOLING SYSTEMS
0 (0)
Kod produktu:
DNTS002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA COOLING SYSTEMS
Kod:
DNTS002
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AVA COOLING SYSTEMS
0 (0)
Kod produktu:
FDTS004
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA COOLING SYSTEMS
Kod:
FDTS004
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze