Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia EPS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia GATES Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GRAF Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia METELLI Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia NISSENS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DOLZ Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia FACET Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FRECCIA Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia KW Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METZGER Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia NPS Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) NPS
Układ Chłodzenia OPTIBELT Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia RUVILLE Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Kia SPORTAGE V (NQ5) 1.6 CRDi MEHV SUV 136KM, 100kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.11 - obecnie) SALERI SIL
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWP3080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWP3080
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze