Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia EPS do Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia BIRTH Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia SKF Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia TOPRAN Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 300 d (206.206) Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.03 - obecnie) VEMA
Producent:EPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.343
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.343
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  7.8776
Dla numeru artykułu:  7.8875
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze