Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET do Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05)

Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) AISIN
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) DOLZ
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) FAE
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) GRAF
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) JP GROUP
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) LPR
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SASIC
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) SIDAT
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 204 coupe 1.1 coupe 54KM, 40kW, benzyna (1969.05 - 1970.05) VEMO
Producent:CALORSTAT BY VERNET

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
TS1151
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
TS1151
Jednostka:
szt
Temperatura wyłączania [°c]:  82
Wymiar gwintu:  M22x1.5
Rodzaj czujnika:  Typ czujnika otwarty
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RC0068
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
RC0068
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,28
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CALORSTAT BY VERNET
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
TH2150.75J
niedostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
TH2150.75J
Temperatura otwarcia [°c]:  75
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze