Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MEAT & DORIA do Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia AIRTEX Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AISIN
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) FLENNOR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) GRAF
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) HOFFER
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KW Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) LPR
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MAHLE
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) NRF
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) OPTIMAL
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SASIC
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) SIDAT
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 TI (A12, A14) sedan 106KM, 78kW, benzyna (1971.01 - 1983.06) VEMO
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
82711
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
82711
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Rodzaj wtyczki:  Wtyk płaski
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Kolor wtyczki:  Czarny
Specyfikacja:  normally open
Temperatura zamknięcia [°c]:  82
Temperatura otwarcia [°c]:  67
Wymiar gwintu:  M22x1,5 mm
Rozmiar klucza:  29 mm
Dla numeru OE:  0242.12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze