Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AMTRA do Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia IPARTS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BORYGO
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia MOTUL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia PRESTONE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia TOTAL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia WERTTEILE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) WERTTEILE
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia AIRTEX Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AKS DASIS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AMTRA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ATAS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CASTROL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTITECH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) CONTITECH
Układ Chłodzenia DOLZ Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELF
Układ Chłodzenia ELRING Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EUROL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia FUCHS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) G4
Układ Chłodzenia GK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GM Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GM
Układ Chłodzenia GRAF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia GULF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GULF
Układ Chłodzenia KWP Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METELLI Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOBIL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTORAD Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORGANIKA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETRYGO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) PETRYGO
Układ Chłodzenia PIERBURG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SHELL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SHELL
Układ Chłodzenia SKF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SPECOL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SPECOL
Układ Chłodzenia SWAG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TEXACO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TEXACO
Układ Chłodzenia TRISCAN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VACARO
Układ Chłodzenia VAICO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia WAHLER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Carrera 4S kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2012.11 - obecnie) WAHLER
Producent:AMTRA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMTRA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMTRA
Kod:
61-300
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AMTRA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-301
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMTRA
Kod:
61-301
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze