Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET do Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia TRICLO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) TRICLO
Układ Chłodzenia JAPANPARTS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Układ Chłodzenia GATES Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) GATES
Układ Chłodzenia ASHIKA Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) ASHIKA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia JAPKO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) JAPKO
Układ Chłodzenia ABAKUS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) ABAKUS
Układ Chłodzenia MAXGEAR Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia NIPPARTS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) NIPPARTS
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia OYODO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) OYODO
Układ Chłodzenia ACKOJA Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) ACKOJA
Układ Chłodzenia AISIN Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BEHR Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) BGA
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia DENSO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) DENSO
Układ Chłodzenia ERA Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) ESEN SKV
Układ Chłodzenia FAE Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) FAE
Układ Chłodzenia GK Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) GK
Układ Chłodzenia HEPU Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) MAPCO
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia NPS Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) NPS
Układ Chłodzenia PRASCO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TAMA Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) TAMA
Układ Chłodzenia TRISCAN Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) VALEO
Układ Chłodzenia VEMA Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Toyota CELICA (_A4_) 2.0 GT (RA40_, RA40) liftback 122KM, 90kW, benzyna (1977.08 - 1981.07) VEMO
Producent:CALORSTAT BY VERNET

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RC0027
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
RC0027
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  1,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
WS2528
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
WS2528
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
CALORSTAT BY VERNET
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
TH6310.88J
dostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
TH6310.88J
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  88
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]:  51,9
Wysokość 1 [mm]:  23,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze