Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GRAF do Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07)

Układ Chłodzenia VALEO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) VALEO
Układ Chłodzenia GATES Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GATES
Układ Chłodzenia MAHLE Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MAHLE
Układ Chłodzenia ABAKUS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ABAKUS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia HEPU Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) HEPU
Układ Chłodzenia OYODO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) OYODO
Układ Chłodzenia ACKOJA Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) ACKOJA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) BORG & BECK
Układ Chłodzenia DOLZ Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) DOLZ
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FEBEST Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) FEBEST
Układ Chłodzenia GK Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GK
Układ Chłodzenia GRAF Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) GRAF
Układ Chłodzenia HART Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) HART
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia KWP Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) KWP
Układ Chłodzenia MAPCO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) METELLI
Układ Chłodzenia NPS Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) NPS
Układ Chłodzenia NRF Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) NRF
Układ Chłodzenia NTY Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) NTY
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SWAG Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) SWAG
Układ Chłodzenia VEMO Toyota MR2 II (SW2_) 2.0 (SW20) coupe 225KM, 165kW, benzyna (1989.12 - 1999.07) VEMO
Producent:GRAF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GRAF
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
PA720
niedostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA720
Jednostka:
szt
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  55
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem rozrządu
Średnica koła łopatkowego:  69
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pokrywy
Do 100 dni na zwrot
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze