Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KWP do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Układ Chłodzenia HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia CONTITECH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTITECH
Układ Chłodzenia TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia SKF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR.MOTOR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR
Układ Chłodzenia ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia BUGATTI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DENSO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENSO
Układ Chłodzenia DPA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DPA
Układ Chłodzenia DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KWP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Producent:KWP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KWP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
101218
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
101218
Jednostka:
szt
Średnica koła łopatkowego:  63
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  43,4
Liczba skrzydeł:  6
Ilość zębów:  28
Materiał wirnika pompy wody:  Metal
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pokrywy
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KWP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
101372
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
101372
Średnica koła łopatkowego:  63
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  43,4
Liczba skrzydeł:  6
Ilość zębów:  28
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Termostat wbudowany w pompę wodną
Materiał wirnika pompy wody:  Metal
Materiał wirnika pompy wody:  Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pokrywą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze