Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia JPN do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07)

Układ Chłodzenia ELRING Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) ELRING
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia ABAKUS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BIRTH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) BIRTH
Układ Chłodzenia EUROL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) EUROL
Układ Chłodzenia JPN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KAMOKA
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MOTUL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NISSENS
Układ Chłodzenia NTY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NTY
Układ Chłodzenia PRASCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) PRASCO
Układ Chłodzenia VALEO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VALEO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VEMA
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
62C0076-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
62C0076-JPN
Jednostka:
szt
Ogrzewanie/chłodzenie:  Dla samochodów z ogrzewaniem standardowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy wentylatora chłodnicy (oskrzynia)
Napięcie [V]:  12
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  280
Ilość biegunów:  3
Liczba łopatek wentylatora:  6
Do 100 dni na zwrot
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze