Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GK do Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie)

Układ Chłodzenia MOTUL Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia TOPRAN Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia SWAG Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia NRF Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NISSENS Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia BOSCH Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia MAHLE Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia ABAKUS Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia BIRTH Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BORG & BECK Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia CASTROL Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia CONTINENTAL/VDO Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Układ Chłodzenia DAYCO Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DPA Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DPA
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ESEN SKV Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FRIGAIR Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KWP Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia OPTIBELT Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia RUVILLE Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia SNR Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SNR
Układ Chłodzenia THERMOTEC Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VIKA Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VIKA
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Vw PASSAT B8 (3G2, CB2) 2.0 TDI 4motion sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:GK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
701383
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
701383
Rodzaj koprusu:  Z obudową
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Dla numeru OE:  05L 121 111 R
Do 100 dni na zwrot
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
K980342B
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
K980342B
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa wodna
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa olejowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Załączana pompa wodna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Liczba pasków:  2
Szerokość 1 [mm]:  25
Liczba zębów 1:  149
Szerokość 2 [mm]:  10
Liczba zębów 2:  53
Z rolkami:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze