Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EPS do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Układ Wydechowy PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Wydechowy BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAE
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 620KM, 456kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:EPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.394
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.394
Jednostka:
szt
Długość kabli:  400
Ilość przewodów:  5
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.404
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.404
Jednostka:
szt
Długość kabli:  500
Ilość przewodów:  5
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze