Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ASSO do Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07)

Układ Wydechowy FA1 Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) FA1
Układ Wydechowy AJUSA Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) ASSO
Układ Wydechowy BOSAL Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) BOSAL
Układ Wydechowy CORTECO Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) CORTECO
Układ Wydechowy DYS Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) DYS
Układ Wydechowy ELRING Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) ELRING
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) EUROREPAR
Układ Wydechowy GLASER Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) GLASER
Układ Wydechowy HART Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) HART
Układ Wydechowy HELLA Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) IMASAF
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MTS Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) MTS
Układ Wydechowy PAYEN Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) PAYEN
Układ Wydechowy POLMO Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) POLMO
Układ Wydechowy SASIC Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) SASIC
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Citroën C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) 1.1 Nadwozie pełne/minivan 54KM, 40kW, benzyna (1988.11 - 1996.07) VICTOR REINZ
Producent:ASSO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASSO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.7030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
10.7030
Układ wydechowy:  Do ostatniego tłumika
Numer seryjny:  10.7030
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze