Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FACET do Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie)

Układ Wydechowy NTY Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy DENSO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy AJUSA Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy BOSAL Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) BOSAL
Układ Wydechowy BOSCH Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy DELPHI Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy EPS Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ESEN SKV Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FEBEST Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy HC-CARGO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy KW Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy SIDAT Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy VEMO Honda CR-V III (RE_) 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) SUV 166KM, 122kW, benzyna (2009.09 - obecnie) VEMO
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.7008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.7008
Jednostka:
szt
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze