Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ESEN SKV do Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09)

Układ Wydechowy NTY Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) NTY
Układ Wydechowy FA1 Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) FA1
Układ Wydechowy ELRING Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) ELRING
Układ Wydechowy ESEN SKV Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) ESEN SKV
Układ Wydechowy AJUSA Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) AJUSA
Układ Wydechowy BOSCH Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ERA Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAE Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) FAE
Układ Wydechowy FEBEST Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) FEBEST
Układ Wydechowy HELLA Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) HELLA
Układ Wydechowy OEM Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) OEM
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (4 ocen)
Kod produktu:
09SKV111
dostępny
3.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
09SKV111
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ciężar [kg]:  0,08
Tryb pracy:  Elektryczny
Sonda lambda:  Sonda lambda
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
387,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze