Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) ELRING
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) FAE
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) HOFFER
Układ Wydechowy JP GROUP Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) KW
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) SIDAT
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 345KM, 254kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) WALKER PRODUCTS
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 322
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 322
Długość kabli:  800
Ilość przewodów:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  498 235
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze